Vaginální rozevírací kleště

11.06.2016 15:58

Klady:
materiál
snadná manipulace
vroubkované matky šroubů
vroubkované plochy pro posun

Zápory:
protože tuhle pomůcku poznávám čistě teoreticky, žádné jsem nenašla (až na to, že mi evokuje ne zrovna příjemnou návštěvu lékaře, což je její učel)

Koupili byste někdy někomu jako dárek něco se sex shopu? Někteří z vás se usmívají při vzpomínce, jak svojí kamarádce věnovali při nějaké slavnostní příležitosti vibrátor. Já jsem se odvážila zajít o kousek dál. kamarádka slaví významné jubileum a tak jsem se jí ptala, co by si přála. Její odpověď: “Nějakou suprovou hračku!” mě vlastně příliš nepřekvapila. A protože vím, že se už dlouho odhodlává říct partnerovi, že by ji lákal clinic, měla jsem jasno téměř hned. Sama se v tomto odvětví příliš nevyznám, ale s jednou věcí mám zkušenosti. Asi takové, jako každá jiná žena, která někdy navštívila ženského lékaře. ;-) Když vaginální rozevírací kleště dorazily (spolu s pár jinými skvělými věcmi, ale o tom jindy), samozřejmě mi to nedalo, a musela jsem je pořádně prozkoumat i z jiného úhlu, než je znám.
Materiál je skvělý na údržbu, snadno se desinfikuje, nic mi tedy nebránilo prozkoumat kleště pořádně. Trochu mě překvapilo, jak jsou kleště krátké. Délku rozevíracích ramen mají 8 centimetrů. Zároveň mě udivilo maximální rozevření něco přes 9 cm. Rozevření kleští se provádí pomocí páčky na jednom z ramen. Po požadovaném rozevření se utáhne matka šroubu a pak se kleště nehnou. Výhodou je vroubkování na páčce i matce šroubu, ani jedna plocha tedy neklouže a snadno se s ní manipuluje. Spodní rameno je posuvné, průměr rozevření se dá tedy ještě doupravit druhým šroubem. . Jak se šrouby utáhnou, kleště se ani nehnou. Nehrozí tedy jejich zavírání při stahu svalů.  Díky materiálu (nerezová ocel) se kleště dají snadno čistit i desinfikovat. Je možné použít i všechny druhy lubrikantů bez obavy ze zničení. Je to prostě šikovná hračka pro všechny milovníky clinic, ať už pro začátečníky, nebo pro zkušené.

 Zakoupíte na e-shopu LTX.cz